آمار مطالب

کل مطالب : 58
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 43
بازدید سال : 169
بازدید کلی : 2310






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398
نظرات

اتوبوس های ساعتی و روزانه زیادی وجود دارند که هر روز شهرهای بزرگ را به هم وصل می کنند. به عنوان مثال ، شما میتوانید هر نیم ساعت با اتوبوسی جابجا شوید که شما را از تهران به کاشان می برد. اتوبوس های شبانه ، اتوبوس هایی هستند که اغلب مسافت های بیش از 10 ساعت را طی میکنند این اتوبوس ها توسط غربی ها هم استفاده میشود .

بهترین راه برای اطلاع خرید بلیط اتوبوس ارزان و زمان مسافرت در چنین اتوبوس هایی تماس با دفاتر است.
همچنین می توانید وب سایت آنها را بررسی کنید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! هیچ شرکتی رابط انگلیسی ندارد و شما برای کار با این سایت ها باید فارسی بدانید. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه مشکلی ، صفحه اتوبوس های داخلی ایران را جستجو کنید و در میان هزاران اتوبوس داخلی در ایران جستجو و رزرو کنید. شما در آنجا میتوانید اطلاعات کاملی در مورد تاریخ و زمان مسافرت ، قیمت ها ، مدت و غیره را بدست بیاورید

تعداد بازدید از این مطلب: 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398
نظرات

سفر با اتوبوس بین شهری ارزان تر از سایر حالت های حمل و نقل است. همچنین سفر با اتوبوس در مسافت طولانی راهی ایمن و اقتصادی برای سفر بین شهرهای ویتنام است.
چه شما بخواهید به یک هتل تفریحی بروید و چه بخواهید به خانه ی دوستانتان بروید ویا اینکه حتی بخواهید در شهر جدیدی گشت و گذار کنید تیم ما همیشه آماده است تا خرید بلیط اتوبوس ارزان بین شهری را با قیمت بسیار مناسب برایتان آسان کند.
اتوبوس ها در ایران به همه جا می روند
فاصله در ایران بیشتر از اینکه با یک واحد اندازه گیری مانند کیلومتر یا مایل شناخته شوند با "ساعت" شناخته شده است. مثلاً مردم می پرسند ، مسافرت از تهران تا اصفهان چه مدت طول میکشد؟ و دیگری جواب می دهد: "شش ساعت ..."
 آسانترین وسیله حمل و نقل برای کوله پشتی ها و کسانی که مایل به دیدن وکشف کشور ها به تنهایی هستند ، اتوبوس است.

تعداد بازدید از این مطلب: 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398
نظرات

در پست قبلی به اولین راه حل برای خرید بلیط اتوبوس ارزان اشاره کردیم. در ادامه سایر راه ها را بیان می کنیم:
راه دوم _خرید با برنامه در تلفن همراه
بلیط ها در پروفایل برنامه شما ذخیره می شوند ، بنابراین می توانید در هر زمان استفاده از برنامه به راحتی آنها را به چک کنیدو به همراه داشته باشید همچنین هنگام ورود به اتوبوس برای اطمینان بیشتر به راننده ارائه دهید.

راه سوم_خرید از رانندگان ما
همچنین می توانید درست قبل از سفر بلیط را مستقیماً از راننده اتوبوس خریداری کنید. البته توجه داشته باشید از این طریق ما نمی توانیم تضمین کنیم که یک صندلی (یا صندلیِ درخورِ مسافرت شما) در اتوبوس در دسترس خواهد بود!

راه چهارم_خرید از در ایستگاه های اتوبوس
بلیط اتوبوس های ما نیز در ایستگاه های اتوبوس هایی که اتوبوس های ما از آن خارج می شوند نیز موجود است. بسته به هر ایستگاهی ، می توانید آنها را مستقیماً قبل از مسافرت خریداری کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398
نظرات

اپراتور بلیط شما را بررسی می کند ، بنابراین اگر اتوبوس اشتباهی سوار شوید ، نگران نباشید.

چگونه می توانم بلیط اتوبوس نوماگو اینتر سیتی را خریداری کنم؟
ما ۴ راه مناسب برای خرید بلیط اتوبوس ارزان را ارائه می دهیم و تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت مشتری هاست تا در هر یک از مسائل آنها به شما کمک کند. در ادامه این 4 راه را برای شما توضیح می دهیم:


راه اول_خرید آنلاین
شما می توانید تمام بلیط ها را از وب سایت ما خریداری کنید. پس از خرید ، بلیط را با کد دارای قابلیت اسکن برای شما ارسال خواهیم کرد. می توانید بلیط را چاپ کنید یا کد آن را در ایمیل از طریق تلفن خود به راننده نشان دهید.
پرداخت پول لازم برای خرید بلیط بصورت آنلاین نیز ساده است شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری یا حساب پی پال خود آن را پرداخت کنید. برنامه تلفن همراه ما به شما امکان می دهد مسیرهای موجود و کار های سفر خود را برنامه ریزی کرده و بلیط های خود را خریداری کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
نظرات

بلیط های به صرفه و ارزان قیمت بسیاری را خریداری کنید که در طول روز چندین سفر به شما ارائه می دهد ، یا بلیط های فصلی را در وب سایت های شرکت اتوبوس مانند Arriva ، First Bus یا Stagecoach خریداری کنید.

برنامه های تلفن هوشمند و دستگاه های تلفن همراه

از برخی از برنامه های شرکت اتوبوس برای خرید بلیط اتوبوس ارزان استفاده کنید که چندین سفر در روز یا بلیط های 7 روزه ، 28 روزه یا سالانه بلیط های مسافرتی را در اختیار شما قرار می دهد.

رزرو آنلاین اتوبوس در Tikban

با خدمات عالی و تخفیف های اختصاصی ، Tikban به شما ررزو بدون دردسر و رزرو بلیط اتوبوس آنلاین ارائه می دهد. اتوبوس خود را به صورت آنلاین از طریق Tikban رزرو کنید و در هر تراکنش صرفه جویی کنید. ما خدمات اتوبوس را برای مسیر های سراسر کشور ارائه می دهیم.

چه در یک شهر بزرگ زندگی کنید و چه در یک شهر کوچک ، می توانید بلیط اتوبوس خود را فوراً و فقط با یک کلیک رزرو کنید. ما هر دو اپراتور اتوبوس دولتی و خصوصی را برای رزرو بلیط هوشمند تر و راحت اتوبوس پشتیبانی می کنیم. گزینه های گسترده اتوبوس ها را بررسی کنید و با اتوبوس های Volvo ، اتوبوس های لوکس ، اتوبوس های AC / Non-AC ، اتوبوس های خواب یا چند اتوبوس دیگر با نرخ مناسب سفر کنید.

بهترین تخفیف و پیشنهادات برگشت پول در بلیط اتوبوس در دسترس است. از ایستادن در صف طولانی پیشخوان های اتوبوس خودداری کنید و برای رزرو آنلاین اتوبوس به سایت جامع Tikban بروید. این سایت با ارائه بهترین و ارزان ترین لیستی از قیمت های بلیط اتوبوس این امکان را به شما می دهد تا با اطمینان بلیط مورد نظر خود را تهیه کرده و از  سفری به یاد ماندنی و ایمن، آسوده خاطر باشید!

تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود